کلید سازی صادقیه

قفل سازی در صادقیه

می دانیم که هر یک به نوبه خود دارد اما ساختار داخلی تمامی قفل ها به یک صورت می باشد و می توان گفت که قفل ها دارای ساختار مشابهی هستند بدین نحو که داخل هم قفل آویز یک توپ یا مغزی قرار داده شده است که با استفاده از کلید و یا قرار دادن تمامی پین ها در یک جهت قفل باز می شود. اگر در محله صادقیه تهران زندگی می کنید و نیاز به خدمات کلید ساز و قفل ساز شبانه روزی و سیار دارید می توانید از طریق سایت فنی کارا مشخصات و شماره تماس نزدیک ترین افراد قفل ساز را مشاهده کنید.

قفل سازی در صادقیه کلید سازی پاسداران

ساختار داخلی قفل به چه شکل است؟

به طور کلی باز شدن قفل ها برای انواع قفل آویز مغزی درب ضد سرقت و قفل کتابی به یک شکل می باشد. بسیاری از افراد قفل ساز و کلید ساز در صادقیه تهران می دانند که برای بازکردن هر گونه قفلی نیاز به دانستن و آگاهی کامل از ساختار داخل قفل می باشد.

ساختار داخلی قفل آویز و نحوه باز کردن قفل

داخل قفل آویز یک توپ یا مغزی قرار دارد که داخل هر شیاد چندین پین و فنر وجود دارد بنابراین با قرار دادن همه پیامها در یک جهت و با کمک کلید قفل در باز می شود. حال اگر کلید را گم کردیم و یا دسترسی به آن ندارید از فرق دارد یا خیر ساز بخواهید تا با استفاده از ابزاری که دارند قفل در را باز کند کریستال با استفاده از ابزار مخصوص پین های قفل را در یک جهت قرار داده در نتیجه قفل در باز می شود.

کلیدسازی در صادقیه

باز کردن قفل بدون کلید حتما باید توسط قفل ساز و کلید ساز حرفه ای انجام شود در غیر این صورت ممکن است به توپی و یا همان مغزی آسیب وارد شده و در نتیجه قفل خراب می شود.

کلید سازی و قفل سازی صادقیه شبانه روزی و سیار

ساختار داخلی توپی و مغزی قفل درب ضد سرقت

نحوه باز کردن مغزی قفل درب ضد سرقت نیز مثل باز کردن قفل آویز می باشد با این تفاوت که مغزی قفل ضد سرقت در سایزهای خیلی کوچکتری طراحی و ساخته شده است به همین دلیل نحوه باز کردن و بستن مغزی قفل ضد سرقت اندکی سخت تر می باشد.

قفل سازی در صادقیه شبانه روزی

بعضی از افراد برای باز کردن قفل درب از سنجاق سر یا پیچ گوشتی استفاده می‌کنند اما بهتر است بدانید که استفاده از این روش ها ممکن است به بدنه و ساختار قفل آسیب برسانند و قفل را خراب کند در نتیجه توصیه می‌شود که حتما با کلید سازی و پاکسازی تماس بگیرید تا در اسرع وقت در محل شما حضور یابند و قفل بحث را باز نمایند.

کلید سازی تهرانپارس

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

دیدگاهتان را بنویسید