لوله بازکنی در منزل با روشهای خانگی

بیشتر اوقات گرفتگی های لوله فاضلاب که شدید نیستند را می شود با روشهای لوله بازکنی در منزل برطرف کرد که برای آموزش این روش ها فقط کافی است که در ادامه با ما همراه باشید.
برای اینکه بتوانید مطالب دقیق تر و بیشتری در مورد لوله بازکنی در منزل مطالعه کنید می توانید به سایت برچسب مراجعه کرده و مقاله رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منزل با روش های خانگی را مطالعه کنید.

استفاده از محلول لوله بازکنی در منزل

یکی از روش های لوله بازکنی در منزل استفاده از محلول های لوله بازکنی می باشد که هر کدام را باید طبق همان دستور العملی که وجود دارد انجام داد تا بتوانند اثر بخش باشند.
باید دانست که محلول لوله بازکنی در دو نوع قلیایی و اسیدی هستند و درصد بیشتری از آن محلول هایی که در بازار هستند از نوع اسیدی می باشند
از روش لوله بازکنی در منزل به وسیله محلول اسیدی، بیشتر برای بازکردن گرفتگی ها در حمام و لوله فاضلاب ظرفشویی استفاده می شود.

یکی از راه های لوله بازکنی در منزل استفاده از محلول لوله بازکنی
محلول لوله بازکنی میتواند یکی از راه های لوله بازکنی در منزل باشد مخصوصا برای سینگ ظرفشویی و حمام

جالب است بدانید که در سایت “برچسب barchasb” میتوانید مقالات آموزشی دیگر در مورد محلول لوله بازکنی ودیگر مقالات آموزشی را به طور رایگان مطالعه نمایید.

استفاده از تلمبه دستی برای لوله بازکنی

یکی از روشهای سنتی و قدیمی لوله بازکنی در منزل که بسیار هم کار ساز است استفاده از تلمبه دستی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب می باشد که روش استفاده از آن بسیار ساده می باشد.
این روش لوله بازکنی در منزل زمانی استفاده می شود که چیزی بر سر راه آب در لوله یا سیفون گیر کرده باشد مثل زمانی که چیزی داخل فاضلاب افتاده باشد و که با استفاده از روش تلمبه دستی بر طرف می شود.
در زمان استفاده از تلمبه فقط باید دقت کنید که هوا از دور تا دور آن وارد تلمبه نشود و به خوبی به زمین بچسبد و برای این کار میتوانید مقداری آب دور تا دور آن بریزید.

لوله بازکنی در منزل با تلمبه دستی
استفاده از تلمبه دستی برای لوله بازکنی در منزل روشی مناسب و آسان است

استفاده از فنر لوله بازکن دستی

یکی از راه های موثر برای لوله بازکنی در منزل استفاده از فنر دستی است که دیگر بجای موتور به عنوان نیروی محرک از نیروی دست کمک می گیرد، به این صورت که به یک طرف فنر دسته ای وصل است که با چرخاندن آن نیرو به سر فنر منتقل شده و سر فنر می چرخد.

اگر از افرادی هستید که تمایل به انجام روشهای لوله بازکنی در منزل ندارید باید این خبر خوش را به شما بدهم که سایت برچسب می تواند به شما خدمات لوله بازکنی را ارائه دهد.

برای پیشگیری از گرفتگی لوله ها کافی است که هفته ای یک بار سینگ و سیفون ظرفشویی را با آب گرم شسته تا مواد چرب و پسماند غذاها داخل آنها رسوب نکند.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
تصفیه فاضلاب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید