شایع ترین دلایل گرفتگی لوله فاضلاب

گرفتگی لوله فاضلاب می تواند در لوله های سینک ظرفشویی چاه حمام یا توالت اتفاق بیافتد، اما مهم تر از آن این است که ما بدانیم دلیل گرفتگی لوله های فاضلاب چه علتی دارد؟
در بیشتر اوقات مواد زائدی که به درون لوله های فاضلاب می روند، می توانند دلیل گرفتگی لوله ها یا دلیل زود پر شدن چاه فاضلاب باشند که ما در این مقاله علت های گرفتگی لوله فاضلاب را به شما توضیح میدهیم.

گرفتگی لوله فاضلاب با رشد ریشه درختان

گاهی اوقات لوله‌ کشی فاضلاب در ساختمان انجام شده اما با مشکل گرفتگی لوله در بخش های مختلف، بعدها مواجه می شویم که ریشه درختان می تواند یکی از این علتهای گرفتگی لوله فاضلاب باشد. شما در این مواقع باید از خدمات تکنسین‌های سایت برچسب استفاده کنید و کار را به افراد لوله بازکن با دستگاه های مخصوص و سرفنر های مختلف بسپارید تا در اولین فرصت مشکل گرفتگی لوله را برای شما برطرف نمایند.

فضولات درون چاه؛ یک دلیل گرفتگی لوله فاضلاب

استفاده نکردن از فلش تانک در دراز مدت باعث می‌شود که فضولات سفت و سخت شده و مشکل گرفتگی لوله فاضلاب به وجود بیاید. در این حالت بهتر است از محلول لوله بازکن یا اسید لوله بازکنی استفاده کنید و بعد از مدتی مقدار زیادی آب بریزید تا همه آن ها شسته شده و به چاه فاضلاب هدایت شوند. اسید لوله بازکنی یا محلول لوله بازکنی را می توانید از فروشگاه ها تهیه کنید.

تعمیر و بازسازی ساختمان و دلیل گرفتگی لوله فاضلاب

ممکن است زمان بنایی یا بازسازی منزل، مقداری نخاله یا سیمان وارد لوله ها شود و همانجا سفت گردد که در نتیجه موجب مسدود شدن راه لوله ها گردد. بهتر است قبل از بنایی، ورودی لوله ها را با درپوش یا پلاستیک بپوشانید تا از ورود نخاله یا مواد دیگر بنایی به لوله ها جلوگیری شود.
اگر لوله های شما با سیمان مسدود شد می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و مقاله گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان را مطالعه کنید و یا از تکنسین های لوله بازکن برچسب در نقاط مختلف تهران، همانند لوله بازکنی قلهک خدمات شبانه روزی و قیمت مناسب دریافت نمایید.

گرفتگی لوله فاضلاب دستشویی با انداختن دستمال کاغذی

تعداد زیادی از افراد بعد از استفاده از سرویس بهداشتی از دستمال توالت استفاده می کنند و در بیشتر موارد دستمال را داخل چاه می اندازند و این کار در بلند مدت باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود. در این حالت یا باید از محلول لوله بازکن استفاده کنید یا اگر نشد از فنر چاه بازکن استفاده نمایید.

افتادن اشیاء در چاه دستشویی و گرفتگی لوله فاضلاب

گاهی اوقات ممکن است در توالت، گوشی یا وسایلی از جیبمان به درون چاه بیفتد و در دراز مدت باعث گرفتگی لوله فاضلاب شود، در این صورت بهتر است از تکنسین های سایت برچسب برای رفع سریع مشکل و به خصوص اگر اشیای گران قیمتی درون چاه فاضلاب افتاده است کمک بگیرید و برای درخواست با نزدیکترین لوله بازکن به خود بهتر است منطقه خود را به همراه سرویس لوله بازکنی جستجو نمایید، همانند خدمات لوله بازکنی شهرک غرب  تا کارشناسانی که این منطقه را تحت پوشش خود دارند در کمتر از نیم ساعت و قبل از آن که دیر بشود خود را به شما برسانند و با استفاده از روش های پیشرفته از وارد آمدن آسیب جدی به سیستم لوله کشی و نیز از دست رفتن شی گران بهای شما جلوگیری نمایند.

لوله کشی ناقص، دلیل گرفتگی لوله فاضلاب

در لوله کشی، باید در هر بخش از لوله‌ های استاندارد استفاده کرد. به عنوان مثال لوله‌ های توالت عمومی باید قطورتر و بزرگتر باشند، اگر لوله ها استاندارد نباشد باید سیستم لوله کشی ساختمان تغییر کند.

تمامی علت های گرفتگی لوله فاضلاب، راهکار مناسب با خود را دارند ولی نکته اصلی این است که می توانیم با رعایت نکاتی ساده از بروز این علتها جلوگیری کنیم. روشن است که هزینه های نگه داری بسیار کمتر از هزینه های لوله بازکنی می باشد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید