کاربرد سیفون فاضلاب و انواع آن

معمولا بخش مهمی که در لوله کشی فاضلاب ساختمان ها وجود دارد بحث سیفون فاضلاب آن ها است که با جمع شدن آب در آنها از ورود حشرات موذی و گازهای فاضلابی به درون منزل جلوگیری می کند.

سیفون های فاضلاب انواع مختلفی دارند و بهتر است بدانید که حتی کاربردهای آنها هم می تواند متفاوت باشد لذا ما دراین مقاله به معرفی انواع سیفون فاضلاب می پردازیم و کابرده آنها را برای شما بیان میکنیم.

البته اگر روزی سیفون فاضلاب منزل شما دچار گرفتگی شد می توانید با مراجعه به سایت برچسب با نزدیکترین لوله بازکنی ها در محل سکونت خود تماس بگیرید مثل خدمات لوله بازکنی در کلاهدوز و یا سرویس لوله بازکنی جنوب تهران و یا هرجای دیگر در تهران که تشریف دارید.

انواع سیفون فاضلاب

معمولا سیفون فاضلاب از دو نوع سیفون های p و سیفون های s تشکیل شده است.

به سیفون های p اصطلاحا سیفون شترگلو هم میگویند که از سیفون فاضلاب نوع p در اتصال توالت ایرانی و یا وان حمام و آشپزخانه و … استفاده می شود.

سیفون فاضلاب p

اگر روزی سیفون فاضلاب منزلتان دچار گرفتگی شد و گرفتگی آن شدید بود و نیاز به لوله بازکن داشتید می توانید با مراجعه به سایت لوله بازکنی برچسب از خدمات لوله بازکنی ارزان و ماهر در کل تهران استفاده نمایید.

روش کار سیفون ها و نحوه تخلیه آب در آنها

معمولا سیفون های دارای عمق های متفاوتی هستند، که معمولا از عمق ۵ سانتی متری تا ۱۰ سانتی متری دسته بندی می شوند که حتما باید مراقب باشید که در ته سیفون چیزی رسوب نکند و سیفون منزل شما را مسدود نکند چرا که در این صورت حتما باید با به سایت برچسب رفته و با سرویس لوله بازکنی دروس یا دیگر خدمات لوله بازکنی در محل زندگی خود تماس بگیرید تا مشکل شما را مرتفع سازند.
نحوه عملکرد آنها به این گونه است که، اگر آبی وارد آنها شود سطح آب تا لوله خروجی سیفون فاضلاب بالا می آید بعد ازخروجی سیفون فاضلاب به درون لوله اصلی فاضلاب میریزد و دیگر تا چاه ادامه پیدا می کند و وارد چاه فاضلاب می شود .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید