گرفتگی لوله فاضلاب و علت های آن

گرفتگی لوله فاضلاب از اتفاقات شایعی است که در هر ساختمانی ممکن است رخ دهد. برای جلوگیری از این اتفاق باید با علتهای آن آشنا شوید.

دانستن علت گرفتگی لوله های فاضلاب می تواند به شما در بازکردن لوله فاضلاب کمک کند، به این صورت که اگر علت این گرفتگی را بدانید می توانید با استفاده از راهکارهای درست و اصولی برای بازکردن آنها اقدام کنید.

تهرانی های عزیز در صورت گرفتگی لوله فاضلاب منزلشان می توانند به سایت برچسب مراجعه کنند و از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در سراسر تهران استفاده نمایند. شما می توانید به لوله بازکنی شهرک غرب و یا دیگر مناطقی که به شما نزدیکتر است در سایت برچسب مراجعه کنید.

گرفتگی لوله فاضلاب با دستمال کاغذی

انداختن دستمال توالت یا همان دستمال کاغذی در توالت می تواند علت رایجی برای گرفتگی لوله فاضلاب منزل شود. دستمال توالت ممکن است در سیفون ته نشین شود و تبدیل به یک توده بزرگ شود کم کم و در طول زمان باعث ایجاد گرفتگی در لوله فاضلاب شود.

گرفتگی لوله فاضلاب با دستمال توالت

سایت لوله بازکنی برچسب در تمام طول هفته به صورت ۲۴ ساعته می تواند بهترین لوله بازکن ها و چاه بازکن های سراسر تهران را به شما معرفی کند. فقط با مراجعه به صفحات مختلف لوله بازکنی در تهران، مثلا لوله بازکنی ونک یا دیگر مناطق و با یک تماس با لوله بازکن در نزدیکی خود میتوانید مشکل گرفتگی لوله فاضلاب منزل خود را برطرف کنید.

گرفتگی لوله فاضلاب با اشیاء

اشیائی مانند دسته کلید، حلقه، انگشتر و… که می توانند به داخل چاه بیوفتند را بهتر است با خودمان به داخل سرویس بهداشتی نبریم. افتادن این اشیا در داخل سرویس بهداشتی باعث گیر کردن لوله فاضلاب می شوند و برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب معمولا نیاز است یا با انبر فضلاب و یا با استفاده از سیم مفتول این اشیاء را از داخل لوله فاضلاب در آورد.

اگر انگشتر یا اشیاء قیمتی شما داخل لوله فاضلاب افتاده است بدون نگرانی با لوله بازکن های سایت برچسب در سراسر تهران تماس بگیرید. لوله بازکنی های ماهر سایت برچسب قادرند با تجهیزات خاص، این اجسام را از چاه بیرون آورند. کافیست نام منطقه خود را در سایت جستجو کنید، مثلا سرویس لوله بازکنی در شمال تهران یا دیگر مناطق تهران.

حتما مراقب باشید که اگر اشیاء قیمتی شما داخل توالت افتاده است به هیچ عنوان از سرویس بهداشتی استفاده نکنید و داخل آن آب نریزید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید