راهنمای تعویض فلنج توالت فرنگی

ممکن است اصطلاح فلنج توالت فرنگی یک اصطلاح عجیب باشد و معنای آن را ندانید با ما همراه باشید تا در این مقاله به معرفی آن بپردازیم تا هم با این قطعه و کارکرد هایش آشنا شوید و هم روش تعویض فلنج توالت فرنگی را را اموزش ببینید.
در سایت برچسب انواع مقالات آموزشی رایگان وجود دارد همچنین می توانید به صورت شبانه روزی از لوله بازکن های سراسر تهران که در اختیار شما قرار داده می شود استفاده کنید.

فلنج توالت فرنگی به چه معناست؟

فلنج یک نوع اتصال پیچ و مهره  می باشد که سطح صافی دارد و قابلیت آن این است که آب بندی میکند و در هنگام به وجود آمدن مشکل با استفاده از پیچ و مهره های آن  می توان اتصال دو تا لوله فلزی را از هم جدا کرد و دیگر نیاز به برشکاری نیست.

پس در واقع فلنج توالت فرنگی به قطعه ای می گویند که با استفاده از یک واشر لاستیکی آب بندی می شود این قطعه در زیر توالت فرنگی نصب می گردد و محل اتصال خروجی سنگ توالت فرنگی به لوله های فاضلاب است.این قطعه رابطه ای است که در زیر سنگ توالت فرنگی نصب شده و دیده نمی شود و حتماً باید برای تعویض فلنج  توالت فرنگی را از جای خود کند و کاملاً جابجا نمود و یا برای رفع گرفتگی آن باید با یک لوله بازکن هماهنگ نمود تا هر چه سریعتر خود را به شما برساند که سایت برچسب با گرد آوری آگهی افراد مجرب در سراسر تهران از قبیل شناسایی بهترین افراد لوله بازکن در تهرانپارس و نیز معرفی آنها به شما کارتان را آسان نموده و در زیر ۳۰ دقیقه مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب انواع توالت را برای شما رفع می نمایند.

 چه زمانی باید فلنج توالت فرنگی را تعویض کرد؟

نکته مهم در مورد زمان تعویض فلنج توالت فرنگی اینست که حتماً باید بدانید چه زمانی باید آن را عوض کنید این تعویض هنگامی رخ می دهد که توالت فرنگی نشت کند و کف سرویس بهداشتی همواره خیس باشد و بوی بدی همواره از از زیر دستشویی فرنگی پخش شود در اینجا باید دقت کنید که نشتی مربوط به شلنگ آب و غیره نباشد در اینجا متوجه می شوید که نشتی از فلنج توالت فرنگی است و حتماً باید تعویض شود.

رای حل کلیه مشکلات مربوط به توالت فرنگی شما می توانید با مشاوره گرفتن از افراد فنی سایت برچسب سریعاً در هر منطقه از تهران که سکونت دارید استفاده نمایید کافیست نام محل یا منطقه سکونت خود را به همراه سرویس مورد نظر به عنوان مثال لوله بازکنی جنوب تهران جستجو کنید و در نتایج جستجوی گوگل بر روی سایت برچسب کلیک نمایید یا از طریق همین لینک خدمات لوله بازکنی برای هر یک از مناطق تهران را در اسرع وقت دریافت کنید.

آموزش تعویض فلنج توالت فرنگی

مراحل زیر را به دقت مطالعه نمایید و نکات آن را یادداشت برداری کنید تا بتوانید یک تعویض خوب مناسب و به موقع انجام دهید. مراحل تعویض فلنج توالت فرنگی یا حلقه اتصال توالت به لوله فاضلاب به صورت زیر می باشد:

  • مرحله ۱: ابتدا باید توالت فرنگی را از محل خود جدا کنید.
  • مرحله ۲: هنگامی که توالت فرنگی را جابجا کردید باید موم درزگیر توالت فرنگی را از آن جدا کنید و حتماً باید مقداری از موم را که روی فلنج نیز باقی مانده است با تیغ و کاردک به تراشید تا تمیز شود سپس فلنج را کاملاً با برس سیمی تمیز نمایید.
  • مرحله ۳: پیچ و مهره های روی فلنج توالت فرنگی را باز کنید در صورتی که مهره ها اصلاً باز نشدن فقط باید از اره آهن بر برای باز کردن آنها استفاده کنید.
  • مرحله ۴: یک توالت فرنگی را دقیقاً به همین ابعاد قبلی خریداری نمایید و بر سر لوله فاضلاب قرار بدید حتما توجه کنید که موقع قرار دادن فلنج اگر با سطح زمین تراز نشد حتما برای تراز کردن آن از واشر استفاده کنید.
  • مرحله ۵: در نهایت باید حتماً دور لوله فاضلاب آب را چسب بریزید و سپس لوله لاستیکی را با پیچ ها بر روی چسب بگذارید فقط توجه کنید که حتماً پیچ ها رو به بالا باشد سپس دوباره روی واشر لاستیکی رو چسب بریزید مقطعه پلاستیکی رو بر روی آن بگذارید و سپس مهره ها را کاملاً سفت کنید.

چند نکته مهم در هنگام تعویض فلنج توالت فرنگی

برای بهترین نتیجه در موقع تعویض فلنج توالت فرنگی حتماً به این نکته ها توجه بفرمایید:

  1.  همیشه توالت فرنگی را بر روی فلنج نمی‌گذارند و در بعضی موارد موقع نشت آب از زیر توالت فرنگی کافیست که توالت فرنگی را تعویض کنید و آن را دوباره روی لوله فاضلاب بگذارید.
  2.  در هنگام خرید فلنج توالت فرنگی برای آن که اندازه را دقیق داشته باشید همیشه یک نمونه قدیمی آن را درون پلاستیک نزد خود داشته باشید یا از قبل خریداری نمایید.
  3. برای اینکه فلنج توالت فرنگی شما هم تراز با سطح زمین باشد یا از یک واشر استفاده نمایید یا اینکه موم بزرگتری را استفاده کنید.

همیشه می توانید برای دریافت خدمات لوله بازکنی رفع گرفتگی توالت فرنگی و توالت ایرانی در تمام شهر تهران به آدرس برچسب www.barchasb.net مراجعه کنید و با لوله بازکن های کارکشته و ماهر تماس بگیرید.

فلنج یک نوع اتصال پیچ و مهره ای است که دارای سطی صاف می باشد. از مزیت های آن این است که قابل آب بندی است و همچنی در هنگام بروز مشکل، با بازکردن پیچ و مهره می توان دو قطعه مثل دو لوله فلزی را از هم جدا نمود بدون اینکه نیاز به برش کاری داشته باشد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید