توجه به نکات قابل توجه قبل از خريد تردميل و استفاده از ان

تردمیل

اعتنا به نکات شایان توجه گذشته از خريد تردميل و استعمال از ان
در اين مطلب به سوال ها زير جواب مي دهيم :

پرسش های مطرح شده در مورد خرید و استفاده از تردمیل

* چه‌گونه یك تردمیل عالی بخریم؟

* آيا هر چه قيمت تردميل گران خیس باشد , خوبتر است ؟

* آيا وزن اینجانب تاثيري در تعیین تردميل دارااست ؟

* دليل تفاوت قيمت در تردميل ها چيست ؟

* تردميل ها تولید كدام كشورند ؟

* اینجانب زانو درد دارم خوبتر است از چه تردميلي استعمال كنم ؟

تلاش كنید در هنگام خرید به مختصات تحت در دستگاهی كه میخرید اعتنا كنید :

تردمیل

۱ ) بدنه : بدنه بخش اعظم تردمیلهای مو جود در بازار از فولاد منحصر به فرد درست شده و در بعضا از تردمیل ها از آلومینیوم مقاوم نیز مستعمل شده‌است که مقدار استحکام بدنه تردمیل رابطه مستقیمی با تحمل وزن در‌این دستگاه دارااست . یعنی بدنه تردمیلی که اقتدار موتور بالایی دارااست و تحمل ورزش کار تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم را دارااست از بدنه دستگاهی که تحمل وزن آن تا ۹۰ کیلوگرم است بزرگتر و سفت خیس است . تردمیلهای باشگاهی نیز زیرا وزن استفاده کننده مشخص و معلوم وجود ندارد می بایست بدنه فراوان کار کشته و محکمی داشته باشند . اما تردمیل های خانگی خوبتر است متناسب با وزن یوزرها و بعدها مکانی که تردمیل در آنان قرار میگیرد باشد .

موتور تردمیل و تفاوت در قیمت تردمیل ها

۲ ) موتور تردميل : موتور تردميل يكي از نكاتي است كه سبب تفاوت قيمت در تردميل هاي متفاوت مي شود . تردميل ها با اقتدار موتور سنجيده مي شوند , كه میزان آن از ۱ اسب بخار تا ۷ اسب بخار متغير است . موتور تردميل نيروي واجب را به تردميل انتقال مي دهد تا تسمه به حركت درآيد . معمولا هر چه اقتدار موتور بيشتر باشد قيمت تردميل گران خیس مي شود . چک واحد اسب بخار که با آرم اختصاری ( HP ) نشان داده می توان به دو طرز در میان گر و پیک انجام می پذیرد و بدین معناست که در شیوه متوسط چک اقتدار موتور در شرایط در میان توشه است و اقتدار خروجی آنالیز می شود اما در شرایط پیک , بالاترین اقتدار خروجی موتور زمینه تحلیل قرار میگیرد . در تردمیل های خانگی اکثرا از موتور های ( DC ) استعمال می شود که‌این موتور ها از جریان بی واسطه برق استعمال می نمایند و جریان بی واسطه به عبارتی مثبت و منفی است , نظیر برق و باطری . دسته دیگر از موتور که عمده تردمیل های باشگاهی استعمال می شود ( AC ) است که از جریان متناوب برق استعمال می نماید . نظیر برق شهری یا این که به عبارتی فاز و نول . اما این موتورها دسته بهتری نیز دارااست که به طور ۳ فاز است .

تردمیل

تعمیرات کولر آبی تهران

بررسی خصوصیات و ویژگی های تردمیل ها

مزایا : – قیمت خوب خیس نسبت به ( AC ) – سیستم در دست گرفتن الکترونیکی ارزان خیس و بی آلایش خیس نسبت به ( AC ) – اندک صدا بودن

معایب : – بازدهی اندک نسبت به جریان محل ورود – گرم شدن موتور برای ارتفاع قدمت خوبتر می بایست بعداز یک ساعت استعمال نیم ساعت دست‌کم خاموش باشد .

خصوصیت های موتور ( AC ) :

مزایا : – بازدهی بالا نسبت به جریان محل ورود قابلیت و امکان استعمال مداوم و سوای توقف ( مطلوب برای باشگاه )

معایب : – ارزش گران – سیستم در دست گرفتن پیچیده و گران خیس نسبت به موتور های ( DC ) – مالامال همهمه بودن

دو نمونه در زير براي كمك به تعیین شماست : تعمیر آبگرمکن قیطریه شمال تهران فوری

براي يك خانواده كه وزن آنان زير ۱۳۰ كيلوگرم است و بيشتر از تردميل براي پياده روي استعمال مي كنند و اما نمي خواهند خیلی فراوان هزينه كنند , مي توانند از دستگاه زير استعمال كنند .

تردمیل Caritonfit CF 200DS

اقتدار موتور : ۲ اسب بخار

– تحمل وزن : ۱۲۰ کیلوگرم سرویس و تعمیر آبگرمکن شهرک مسعودیه جنوب تهران

– سرعت ۱۶ کیلومتر

– شيب برقی ۱۵ درصد

تردمیل Vision fitness cross fit TM1402

– تحمل وزن : ۱۱۰ کیلوگرم

اقتدار موتور : ۲ . ۵ HP

دست‌کم سرعت : ۰ . ۸ کیلومتر بر ساعت

– حداکثر سرعت : ۱۶ کیلومتر بر ساعت

 حداکثر سرعت  و تحمل وزن تردمیل ها چقدر است

۳ ) سرعت تردميل : حداكثر سرعتي كه از تردميل استعمال مي كنيد چقدر است ؟ مي خواهيد بر روي تردميل رویکرد برويد يا بدويد ؟ يا هر دو ؟ اين ها چيزهايي است که بايد گذشته از خريدن تردميل از خویش بپرسيد . سرعت تردميل هاي متفاوت باني اسپرت را مي توانيد با كليك بر روي ادامه ی توضیحات هر كالا مشاهده نماييد . در اقلب موردها سرعت زمینه استعمال در بین ۳ تا ۷ کیلومتر در ساعت است و برای دویدن در بین ۶ تا ۱۰ کیلومتر بر ساعت است و اکثر از این سرعت برای دونده های ماهر زمینه استعمال قرار میگیرد . بدین ترتیب بخش اعظم تردمیل ها تا سرعت ۱۰ کیلومتر بر ساعت برای مصارف همگانی را دارا هستند و نیازی به آلرژی فراوان وجود ندارد .

تردمیل

۴ ) تحمل وزن تردميل : تحمل وزن تردمیل یعنی بالاترین وزن استفاده کننده که به طور استاندارد به وسیله تردمیل تحمل می شود و کلیه مراحل حساس تردمیل نظیر جنبش موتور یا این که اعمال شیب سوای خلل انجام می شود . این ادله رابطه بی واسطه با اقتدار موتور , بعدها دستگاه , بعدها تسمه , بعدها غلطک , متاع و ضخامت تخته , متاع و ضخامت تسمه و بدنه تردمیل دارااست . مشخص و معلوم است هر چقدر تحمل وزن دستگاه فراتر باشد می بایست موتور کار کشته خیس , سایز دستگاه بزرگتر و بدنه سفت خیس باشد .

نمونه : در‌صورتی‌که برای خانه میخواهید تردمیل تنظیم فرمایید می بایست بالاترین وزن اعضای خانواده را در حیث بگیرید و نسبت به آن تردمیل تنظیم فرمایید و تحمل وزن دستگاه انتخابی شما می بایست فراتر از وزن سنگین وزن ترین مصرف کننده باشد . به صورت نمونه در‌صورتی‌که بالاترین وزن جوارح خانواده شما ۱۰۰ کیلوگرم باشد می بایست در تیم ۱۱۰ یا این که فراتر در جستجوی تردمیل باشید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید