خودر رو بر چیست و انواع خودروبرچگونه است

خودروبر

خودروبر و انواع آن

خودروبر

درست شده از اتومبیل ۶ بدن کفی با کفی هیدرویک قابل جنبش که ماشین اسیب چشم روی کفی قرار گرفته و به مقصد متبوع انتقال میابد . ماشین بر معمولا برای مصافت های طولانی به کار گرفته میشود .

گروه تخصصی پارس جرثقیل به جهت آلرژی کار از با تجربه ترین کارمندان خویش برای حمل ماشین به کار گیری مینماید لذا خواهشمندیم در شکل پیدایش خلل آن را سریعا به ما اعلام فرمایید , برای اخذ هزینه ها با ما تماس حاصل نمائید . پارس جرثقیل برای رضایت مشتریان عریر از نازلترین ارزش ها برای حمل ماشین به کار گیری مینماید .

به جهت اتفاقات پیش گویی نشده و حادثه ها جاده ای شرط اولیه رضایت مشتریان سرعت کار است که ما افتخار این را داریم که در کمترین زمانه ممکن ماشین شما‌را به مقصد متبوع حمل کنیم .

ماشین بر چرخ گیر آیا می دانید کولر گازی اینورتر یا کم مصرف چیست ؟

چرخ گیر از کامیونت ۶ بدن و جرثقیل هدرولیک قابل به کار گیری است . حسن خودروبر چرخ گیر این است که ماشین اسیب چشم به هر استدلال نیاز به پر‌نور کردن موتور خویش ندارد .

ید کش و انواع آن

خودروبر

ماشین یدک کش درست شده از وانت ها و خودروی بالای دو بدن است . یدک کش هم نظیر جرثقیل از یک هیدرولیک و یک اهرم که در پایین ماشین اسیب چشم قرار می‌گیرد به کار گیری مینماید . یدک کش عمده برای خودروی های که اسیب دیدگی انان اندک باشد قابل به کار گیری است . معمولا یدک کش برای مصافت های کوتاه به کار گرفته میشود .

ایمنی در حمل خودرو

در‌این دو ماشین ( خودروبر , یدک کش )

در مساله ایمنی معمولا خودروبر غالب عرصه بوده و ماشین اسیب چشم با امنیت بیشتری در خودروبر حمل میشود . گروه تخصصی پارس جرثقیل در سمت سرویس ها رسانی به مشتریان عزیز خدماتی زیرا خودروبر و یدکش را هم برای بهبودی سرویس ها رسانی در حیث گرفته است .

هنرکده نقاشی و خوش نویسی اساتید برجسته نارمک شمال شرق تهران

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید