پروفایل فنی کارا در سایت های مختلف

فنی کارا

پیشرفت علم و تکنولوژی در جوامع امروزی باعث شده که مردم رو به استفاده بیشتر از اینترنت بیاورند و کارهای روزمره خود را اینترنتی انجام دهند. به همین دلیل اپ ها و وب سایت های مختلفی ساخته شده اند که کابرد های گوناگونی داشته و هرکدام برای رفع نیاز های کاربران خود طراحی و ساخته شده اند. وب سایت ها دامنه های مختلفی دارند و پسوند های آن ها نیز متفاوت است.

گاهی پسوند ها نشان دهنده موضوعی است که سایت درباره آن بحث و ارائه مطلب انجام می دهد مانند پسوند های edu. و gov. که همانطور که از نام آن ها پیداست مربوط به مباحث دولتی و آموزشی می شوند. موضوعات مختلفی در این سایت ها بررسی می شوند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:
فنی کارا محافظت کردن از ماشین در برابر خطرات

بطور مثال برخی از این سایت ها درباره سیستم عامل لینوکس و نحوه کار کردن با آن و اجزای تشکیل دهنده این سیستم مطلب می گذارند. و برخی سایت ها مربوط به دانشگاه های مختلف می باشند. برخی از آن ها مربوط به یک کتابخانه خاص هستند که امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار می دهند. مانند برگزاری کلاس های آنلاین آوزشی و پژوهشی و.. .

همچنینن بعضی از این سایت ها امکانات مختلفی در اختیار کاربران قرار می دهند مانند امکان عضویت در تیم های مختلف علمی و و انجام پروژه های مختلف علمی بصورت آنلاین و اظهار نظر درباره هرکدام از آنها، برخی نیز به پروژه های مختلفی پرداخته اند مانند موسسه ملی تصویربرداری از مغز که مربوط به دانشگاه یانگمین چین می باشد.

پروفایل فنی کارا در وب سایت های مختلف

سایت فنی کارا که یک سایت ایرانی می باشد و با داشتن تعداد زیادی شخص فنی که عضو سایت هستند، ارائه خدمات فنی به مردم را انجام می دهد، در سایت های مختلف پروفایل ساخته است که در ادامه لینک پروفایل های فنی کارا در این سایت ها را خواهیم دید:

http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=115228

http://ipi.tspu.edu.ru/user/bennie896011/

http://lib.akb.nis.edu.kz/user/bennie896011/

http://ks.jiali.tw/userinfo.php?uid=3249100 چگونه از خودروی خود محافظت کنیم؟

http://www.inmethod.com/forum/user/profile/118620.page

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=110984

https://vue-forums.uit.tufts.edu/user/profile/680691.page

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید